Biuro Rachunkowe Eproco - Ostrów Wielkopolski

  • Innowacyjne biuro rachunkowe

    Eproco to nie tylko księgowość, lecz szeroka oferta usług składająca się również z usług kadrowo-płacowych, doradztwa gospodarczego, windykacji należności, obsługi BHP itp.

  • Kompleksowość i pewność

    Eproco to biuro rachunkowe działające na terenie całej Polski, które dąży do kompleksowej obsługi swoich klientów.

  • Korzyści ze współpracy z Eproco

    Współpraca z profesjonalnym biurem rachunkowym do gwarancja dostępu do zespołu specjalistów, sprawna i terminowa realizacja powierzonych zadań oraz brak stresu związanego z kontrolą podatkową.

  • Więcej niż zwykła księgowość

    Naszym klientom zapewniamy wysokiej jakości obsługę księgową wraz z bezpłatnym dostępem do Pulpitu Menadżera z informacjami o finansach ich firm. Oferujemy również rozbudowane analizy i różne struktury współpracy.

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa

    Obsługa spraw pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie wynagrodzeń w urzędach i wiele innych.

  • Doradztwo podatkowe

    Zawiłość przepisów podatkowych wymaga dobrej znajomości prawa oraz procedur. Eproco posiada własnego doradcę podatkowego, dzięki czemu należycie dbamy o kwestie podatkowe naszych klientów.

  • Doradztwo prawne

    Eproco zatrudnia własnego radcę prawnego, co zapewnia profesjonalną pomoc prawną dla każdej firmy. Eproco reprezentuje klientów przed organami administracyjnymi oraz sądami powszechnymi.

  • Doradztwo gospodarcze dla firm

    Tworzenie umów handlowych, rejestracje i przekształcenia działalności, doradztwo związane z optymalizacją podatkową, doradztwo związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i wiele innych.

  • Windykacja należności

    Świadczymy usługi związane z odzyskiwaniem wierzytelności od nieuczciwych kontrahentów z całej Polski. Oferujemy wezwania do zapłaty, pozwy sądowe, wnioski egzekucyjne, protokoły nieściągalności itp.

  • Wszystko dla firmy pod 1 dachem

    Eproco posiada szeroki zakres usług dla swoich klientów. Zapewniamy m.in. obsługę BHP i Ppoż, wsparcie informatyczne oraz sprzedaż i wdrażanie oprogramowania Comarch ERP Optima.

  • Dokumentacja podatkowa cen transferowych

    W ramach świadczonych usług identyfikujemy transakcje zawarte pomiędzy podmiotami powiązanymi, dla których istnieje obowiązek sporządzenia dokumentacji za dany rok podatkowy.

  • Aktualności z życia Eproco

    Informacje z działalności firmy, notatki prasowe i wywiady związane z Eproco oraz reportaże z gal rozdania nagród (Wielkopolska Jakość, Wizjoner IT) itp.

  • Bezpłatny dostęp do informacji i porad

    Bieżące informacje o zmianach w przepisach prawa, porady i uwagi związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Zapisz się do newslettera i otrzymuj aktualne informacje na maila.

  • Jakość w atrakcyjnej cenie

    Wykorzystanie nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań pozwala nam oferować usługi wysokiej jakości przy zapewnieniu atrakcyjnych cen w dopasowanych pakietach usług.

  • Praca w Eproco

    Biuro Rachunkowe Eproco stale się rozwija, co przekłada się na wzrost zatrudnienia. Jeśli poszukujesz pracy w biurze rachunkowym lub chcesz odbyć staż – sprawdź czy akurat prowadzimy rekrutację.

  • Łatwy kontakt i dogodna lokalizacja

    Zapraszamy do kontaktu z przedstawicielami naszej firmy. Nasze działania prowadzone są na terenie całej Polski, a w Ostrowie Wielkopolskim oferujemy dogodna lokalizację i bezpłatny parking.

Blog: Działalność gospodarcza

Szkolenia bhp dla umów zleceń

Umowa cywilno-prawna (umowa o dzieło, umowa zlecenie, inne formy samozatrudnienia) nie jest umową o pracę, a tym samym, umowy cywilno-prawnej nie dotyczą przepisy zawarte w Kodeksie pracy na podstawie których, wydane zostało rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny, dalej r.s.b.p.

Więcej

Koszty uzyskania przychodu 50% z tytułu praw autorskich

W związku ze zmianą w przepisach (Ustawa z dnia 24 października 2012 roku o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) wprowadzono zmiany dla Użytkowników programu pozwalające na sprawdzenie kwoty odliczonych w wypłatach kosztów 50% w danym roku podatkowym i możliwość zaprzestania naliczania tych kosztów.

Więcej

Dokumenty nierozliczone, zakładka Na dzień

Dokumenty nierozliczone, zakładka Na dzień. W związku ze zmianami wprowadzonymi trzecią ustawą deregulacyjną na liście Dokumenty nierozliczone, zakładka Na dzień wprowadzone zostały filtry ułatwiające wyszukiwanie dokumentów zakwalifikowanych do korekty podatku VAT oraz podatku dochodowego.

Więcej

VAT - ZD

VAT-ZD. W celu rozliczenia ulgi na złe długi wprowadzono załącznik VAT-ZD (Zawiadomienie o skorygowaniu podstawy opodatkowania oraz kwoty podatku należnego) wraz z wydrukiem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 grudnia 2012 r. opublikowanym w Dz. U. z 2012 poz. 1451.

Więcej

Korekta zbiorcza

Korekta zbiorcza. Zgodnie z pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. (Dz.U. Nr 68, poz. 360 z późniejszymi zmianami) możliwe jest udzielenie rabatu w odniesieniu do wszystkich dostaw towarów lub usług dokonanych dla jednego odbiorcy w danym okresie. Od wersji Comarch ERP Optima 2013.3.1 z poziomu listy Faktur sprzedaży pod przyciskiem oraz w menu kontekstowym pod prawym przyciskiem myszy udostępniona została nowa funkcjonalność – Korekta zbiorcza/rabat.

Więcej

Pobieranie danych o Kliencie z bazy GUS

Umożliwiono pobieranie danych o Kliencie z bazy GUS w celu przyspieszenia obsługi Klienta. Pozwoli to na szybsze wprowadzanie danych identyfikacyjnych i adresowych kontrahentów oraz wyeliminowanie pomyłek związanych z ręcznym wypełnianiem formularzy. Usługa jest dostępna tylko dla Klientów, który posiadają oprogramowanie na gwarancji.

Więcej

Operacje seryjne na Formularzu kontrahenta

Na Liście kontrahentów w menu kontekstowym oraz na przycisku pod listą udostępnione zostały operacje seryjne. Po rozwinięciu strzałki obok przycisku widoczne są opcje:

Więcej

Stawki odsetek od zaległości podatkowych

W Monitorze Polskim zostało opublikowane obwieszczenie Ministra Finansów z dnia 11 lutego 2013 roku w sprawie stawki odsetek od zaległości podatkowych oraz obniżonej stawki odsetek od zaległości podatkowych (M. P. poz. 90).

Więcej

Służba BHP - zewnętrzna czy wewnętrzna?

Zgodnie z art. 23711 § 1 służba bhp powinna być powołana przez wszystkich pracodawców, którzy zatrudniają ponad 100 pracowników. W zależności od liczby zatrudnionych pracowników pracodawca obowiązany jest utworzyć służbę bezpieczeństwa i higieny pracy.

Więcej

Sklepy odbierające zużyte baterie oraz sprzęt elektroniczny nie wymagają pozwolenia na zbieranie odpadów.

W dniu 23 stycznia 2013 r. weszła w życie ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Zgodnie z regulacjami w niej zawartymi placówki handlowe zbierające zużyte baterie i akumulatory oraz sprzęt elektryczny i elektroniczny są zwolnione z obowiązku uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów jako zakłady zajmujące się nieprofesjonalnym gospodarowaniem odpadami.

Więcej